Vergrendelde containers zijn een groot drama

o.a. vuilcontainers, locaties containers, grofvuil en zwerfvuil
Plaats reactie
Ronald van Gelder
Forum Gebuik

Vergrendelde containers zijn een groot drama

Bericht door Ronald van Gelder » 09 jul 2015, 13:02

Het is mij nu al enkele keren overkomen, dat de vuilcontainers gesloten bleven. Restafval of GFT. Waar het aan ligt, interesseert me echt niet!
Het is me nu ook al enkele keren overkomen, dat ik mensen zag mopperen omdat de vuilcontainers gesloten bleven. En toevallig liep ik er dan langs!
Het is me ook al enkele malen overkomen, dat ik oude mensen met hun vuilnis (bijvoorbeeld uit de Raadhuisstraat) zag aankomen. Ze wilden hun vuilnis in de containers stoppen. En wat? De containers bleven gesloten. Om welke reden dan ook.
Sommigen zetten dan hun vuilnis op de stoep, naast de containers. Uit arrenmoede.

Dit kan echt niet. Dit is onacceptabel. Vooral dat die containers verstopt zijn of wat dan ook.
Gemeente, zorg dat die containers altijd open zijn. Dan maar geen sleutels of digitale verbindingen.
Die vergrendelde containers zijn ondingen. Eigenlijk ben ik woedend.
Ik hoop dat dat te merken is!
Ronald van Gelder
Schoolstraat

Joop hagens
Forum Gebuik

Re: Vergrendelde containers zijn een groot drama

Bericht door Joop hagens » 09 jul 2015, 20:05

Zelf woon ik in de raadhuisstraat en om de hoek op het schoolpad staat ook een afval container.Regelmatig gebeurt het dat de bak niet op vrijdag word geleegd.Dan maar weer bellen op maandag en dan heb je het weekend veel problemen met je afval.Bak zit dan vol en gaat niet open.Meerlanden is daar zeer nalatig in.Het echt regelmatig legen van de bakken is daarom een MUST

Plaats reactie