Onderhoud achterpaden

o.a. de stoep, muurtjes, tuinen, mijn huis, de huizen in mijn straat, verzakking en ophoging.
els wiesener
Forum Gebuik

Onderhoud achterpaden

Bericht door els wiesener » 25 mei 2015, 13:02

JR4_0820_achterpad blok wlhmplnts.jpg
3785 keer bekeken
Als je je achterpad wilt aanpakken, zijn hierbij een aantal tips/afspraken. Mogelijk belanglrijk als je daaraan (gezamenlijk) iets wilt gaan doen. Wij, bewoners van Wilhelminaplantsoen, hebben afspraken gemaakt met Woningbouwvereniging ‘Stadgenoot’.

Gezamenlijke verantwoordelijkheid eigenaren:
Het onderhouden en vervangen van een achterpad is een gezamenlijke verantwoordelijkheid van alle eigenaren van een woning grenzend aan dit achterpad. Iedere eigenaar is verantwoordelijk voor het onderhouden van het pad achter de woning die hij/zij bezit. Dit geldt zowel voor particulieren als voor eigenaren van meerdere woningen, zoals Stadgenoot.

Communicatie:
Wat betreft vervanging of groot onderhoud aan het pad in de toekomst is het belangrijk dat alle eigenaren goed met elkaar in overleg kunnen treden als daar reden toe is. Wij zijn blij dat ‘Stadgenoot’ in de toekomst op deze manier met ons zal samenwerken. Mocht je vragen hebben over onze ervaringen met het (gezamenlijke) onderhoud van achterpad of van de aanpak ervan, neem dan gerust contact met mij op.

Els Wiesener
(els.wiesener@telfort.nl..........)
Els Wiesener
Wilhelminaplantsoen 53
Diemen

Plaats reactie